Back It Up Lyrics with Official Video | English Song



Read Back It Up Lyrics and Watch Official Back It Up Video song by Prince Royce also featuring Jennifer Lopez and Pitbull in the video exclusively at www.imslv.com.

Video of Back It Up Prince Royce Feat. Pitbull

Lyrics of Back It Up Prince Royce

What's up, baby? hey hey
It's your new boyfriend
he he he
Royce..

Oh yeah
Yo, it's got that dancehall feel to do it.. ha ha
Prince Royce
Mr. Worldwide..
Take over, that's right

Girl, your body is timeless,
Yeah
Girl, your body got me like
Oh, my gosh; oh, my god..
Oh mama..
And you're making me earn it, yeah..
Girl, you're makin' me earn it..
Oh, my gosh; oh, my god..
Oh mama..

Ain't nothin' fake on you
You so
So real (so real)
Try playin' cool
But can't help how I feel

I love it when you drop it down..
Baby, back back back it up..
Damelo papi chulo
Damelo papi chulo
You turn around and make it bounce
Baby, back back back it up
Damelo papi chulo
Damelo papi chulo

Oh, I wish I was stronger, yeah..
But you're making it harder..
Oh, my gosh; oh, my god..
Oh mama..
And you make me go longer, yeah..
Say it over and over..
Oh, my gosh; oh, my god..
Oh mama..

Ain't nothing fake on you..
You so so real (so real)..
Try playin' cool..
But can't help how I feel..

I love it when you drop it down..
Baby, back back back it up..
Damelo papi chulo
Damelo papi chulo
You turn around and make it bounce
Baby, back back back it up
Damelo papi chulo
Damelo papi chulo

Boom boom, mami mami mami
Damn, you're sexy
Boom boom, daddy daddy daddy
Damn, you're fine
Boom boom, mami mami mami
You on fire
Boom boom, daddy daddy daddy
Let's ride

Now back it up..
Push your booty out..
Move it in..
Move it out...
Now wind it up..
While I grind it up..
Like a twenty sack..
And roll it out..

You can go anywhere in the world
And you know that they know about me
I don't think you really wanna ask your girl
If she knows anything about me
Nah nah nah, you don't

Word of advice: want a happy life?
Don't look for what you don't want to find
But before your boyfriend finds out
Back it up one more time
Dale

Damelo mami chula
Damelo mami chula
Damelo papi chulo
Yeah
Damelo papi chulo
So back, back, back it up..

I love it when you drop it down..
Baby, back back back it up..
Damelo papi chulo
Damelo papi chulo
You turn around and make it bounce
Baby, back back back it up
Damelo papi chulo
Damelo papi chulo

I love it when you drop it down..
Baby, back back back it up..
Damelo papi chulo
Damelo papi chulo
You turn around and make it bounce
Baby, back back back it up
Damelo papi chulo
Damelo papi chulo

=> Also Check Time Of Our Lives Song Lyrics and Video by Pitbull Feat. Ne-Yo.