WTF Where They From Lyrics & WTF Video - Missy Elliott, Pharrell Williams



Read Missy Elliott WTF Where They From Song Lyrics and Watch Official WTF Video in HD Quality by Missy Elliott featuring Pharrell Williams.

Missy Elliott Feat. Pharrell Williams WTF (Where They From) Video

WTF - Where They From Lyrics Missy Elliott

The Dance You Doing is Dumb..
How They Do Where You From?
Stickin' out your tongue... Girl,
But you know you're too young..
A bunch of girls do it and the shit looks fun nnnn..
That's How They do it where we from?
Hey You know it don't start till one,
That's how they do it where they from?

I'm so faded, no exaggeration..
Backs breakin' like a percolation..
Boys to the yard for some hip spankin'
Where you make it drop down like you in the matrix..
Can't take it, them chicks been faking..
Ya'll still sleep, better stay awakened..
Hot new dance for the hood to make it..
Make the dope move fast, make them think you drinkinh

Head to the floor don't collect that though,
You better huddle up cause the beat's so cold..
Pop that, pop that, cock and reload..
This another hit, I got an ace in the hole..
Boys on my back, playa did you peep that?
You got a small stack, playa, you can keep that
I'm a Big Mac make you wanna eat that,
Like umhhh umhhh, yak it to the yak..
Junk in the trunk make you pumps in the bump..
Girls wanna have fun make you stickin' out your tongue...

The Dance You Doing is Dumb..
How They Do Where You From?
Stickin' out your tongue... Girl,
But you know you're too young..
A Bunch of girls do it and the shit looks fun nnnn..
That's How They do it where we from?
Hey You know it don't start till one,
That's how they do it where they from?

I come into this bitch like liquid,
Drip, drip, drip, then the business..
Click, click, Get the picture!
Hermés Trismegistus..
Witness and get lifted..
Basic, nigga I was born in the basement..
Shape shift, nigga I think like a spaceship..
False, oh-nah-nah-nah..
I am so different than ya'll
So far apart
The way that I balance the bars
I never fall
And if I do I just call..
The almighty yellow star, God
Lyrically I'm Optimus Prime
Look how I drive,
Look at my ride
When I go by,
Smoke in your eyes
So open your eyes, the joke's on you guys
And you ain't gotta be a mason in the see through
Some of this shit on occasion

The Dance You Doing is Dumb..
How They Do Where You From?
Stickin' out your tongue... Girl,
But you know you're too young..
A bunch of girls do it and the shit looks fun nnnn..
That's How They do it where we from?
Hey You know it don't start till one,
That's how they do it where they from?

I'm like kak-a-rak-a-rak-rak-a-rak-a-rak
Make a new track, make 'em fall on they crack
Give 'em a slap, appetizer and smack
I'm so fat in the back, make the boys all collapse
Yeah when I rap they be all on my jack
Boys wanna jump on this purrssssy cat
Got a new idea, let me switch it,
Man, I'm so futuristic.. ummmm
Big lips and big, big, big hips...Ummm
Body be thick like a bisque
When I'm different, rippin' shit..
Microphone grippin' it..
Gettin' these Benjamins..
New car, whippin' it..
I'm so far ahead of ya'll..
Man I'm on top of the stars..
I don't care who none of you are..
Blah-blah-blah, you best to go rewrite your bars

Shawty what?
How they do it where you from?
How they do it where you from?
That's how they do it where we from...uhh
That how they do it where they from..
Shawty what?
How they do it where you from? Huhhh
How they do it where you from? huhh
That's how they do it where we from vuhhh
That how they do it where they from

=> Also Check - Coldplay Adventure Of A Lifetime Lyrics!